Ministrul Turismului, Daniel Cadariu, a anunțat la Dig24 o campanie naţională de promovare a destinaţiilor turistice din România, în valoare de 100.000 de euro. Campania va fi făcută cu ajutorul influencerilor, iar scopul ei este să le arate oamenilor destinații de vacanță interne, în condițiile în care anul acesta românii au cheltuit 6 miliarde de euro pentru vacanțe în străinătate.
„Am trecut de 2 ani de pandemie. Nu putem să nu constatăm că românii îşi doresc, după 2 ani de petrecut concedii în România, atât cât s-a putut şi cât restricţiile le-au permis, să călătorească în străinătate”, a spus Cadariu. „Sunt și cazuri în care poate lucrurile nu stau atât de bine. Însă nici la vecinii noștri bulgari, nici la greci lucrurile nu stau perfect. Iar comparațiile trebuie făcute pentru situații similare, și în ce privește numărul de stele și în ce privește dotările și serviciile acordate pentru acele sejururi”, a adăugat el. Ministrul a spus că guvernul ia măsuri care să încurajeze turismul în România.

Lasă un răspuns